Direktlänk till inlägg 14 augusti 2011

ska man vara nöjd eller inte....

Av Elin Pettersson - 14 augusti 2011 22:41

Kom hem från selected internationall i fredags var grymt kul! 

Kom dit på tisdagen träffade laget fixade iordning, typ lekte lekar hahah (för att få en gemenskap i laget eller något ) Dagen efter vart det upp tidigt sedan åka till hallen och träna först ett pass i en lite hall och sedan ett till pass i stora hallen :) Sedan vart det till skolan och typ sova i två timmar xD hahha sedan begav vi oss till bosön och spela match först mot Sveriges 95 vann med 2-1 släppte inte in något mål :) sedan spelade vi mot Danmark , vann också den med 3-0:) 


Dagen efter så blev det sova ett litet tag iallafall :) Sedan åkte vi till sjöstadhallen och spelade två matcher först mot Finland där vi vann med 2-1:) fast släppte in ett mål... sedan mötte vi norge och vann med 8-1 :) 


Så då hade vi vunnit alla matchern i gruppen så nu var nästa match på fredagen mot sveriges 95 :) var väll lite nervöst för man visste att de också var grymma men visste inte riktigt hur det skulle gå.... 


Jag tyckte första perioden spelade vi bra men tappade i andra... Matchen slutade 2-1 till 95:orna släppte inte in något mål dock... 


Jag tycker att det gick okej för mig vet att jag kan bättre dock... okej jag släppte bara in ett mål på fem matcher men det var ett riktigt skit mål och jag visste till och med själv hur jag skulle gjort igentligen så det var lite surt... men men det känns som jag måste vara nöjd men min insats för att fick väll mycket beröm och det är bra men det är enklare att ge beröm än att ta emot beröm... Aja .... JAG ÄR IALLAFALL GRYMT NÖJD MED DET JAG PRESTERADE!!:D 


Så var det sagt och de är inte ofta jag säger så! ;) 

Nu ska man väll sova så man orkar morgon dagen och då ska man träffa saknade mickan!:D <3 


Pusskram 

E

"För att se framsteg måste man slita och för att kunna slita måste man ha ett mål" 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Pettersson - 29 januari 2012 20:19

hej ny blogg här : http://tomorrowandtoday.blogg.se/    Hoppas ni kommer fortsätta läsa!:D    // EPE ...

Av Elin Pettersson - 9 oktober 2011 22:05

“When we were five, they asked us what we wanted to be when we grew up. Our things were answers like astronaut, president, or in my case, princess…When we were ten, they asked us again. We answered – rock star, cowboy, or in my cas...

Av Elin Pettersson - 6 oktober 2011 23:16

                

Av Elin Pettersson - 24 september 2011 17:52


Ja idag var det seriepremiär samt min födelsedag !:D  Matchen slutade med vinst 12-2:)  min insats var helt okej var bra ibland och dålig ibland.. :( aja jag ska ta med mig det bra jag gjorde istället:)     Min födelse dag har varit bra !:D fåt...

Av Elin Pettersson - 14 september 2011 20:59

GRRYMT BRA LÄNGTAR!!<3

Presentation


Jag heter Elin är 17 år.För övrigt är jag en väldigt glad och positiv tjej som älskar innebandy och att umgås med mina grymma vänner! Jag kommer skriva om lite allt möjligt men kommer nog bli mest innebandy!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

elinmariapettersson


Ovido - Quiz & Flashcards