Alla inlägg under juli 2011

Av Elin Pettersson - 23 juli 2011 11:20

Idag åker man kl 16:00 !!!:D wiiee!!:D Ska bli grymt kul:) kommer inte bli någon uppdatering här dock men bilde kommer upp sen när jag komme hem :) 


Nu ska jag packa det sista och äta sedan far man mot Arlanda!!:D:D:D:D


Pusskram 

Elin

kommer sakna min lilla hund:(<3  

Av Elin Pettersson - 21 juli 2011 21:43

Bara två dagar tills man är i turkiet!:D Ska bli hur kul som helst bli brun och bada massor:D  För er som inte vet ska jag åka till marmaris har inte varit där förut har bara varit i alanya :) men ska bli kul att åka någon annan stan :) hehe Ska vara borta i en vecka och kommer sakna alla här hemma :) :( men ska bli skönt att åka iväg också!:D 

 


pusskram

E

Av Elin Pettersson - 20 juli 2011 00:02













   Grym förare:) <3   Fullfart! ;)   Finaste!:=)<3   Athos:)   Mysig tur i solnedgången<3      LIVRÄDD! ;) söt tjej och söt hest!<3

Pusskram

E

Av Elin Pettersson - 19 juli 2011 23:52

Ja super bra dag med bästa malin!:) först stan en snabbis köpte en body lotion och malin massvis med tröjor :P vems fel var det XD hahaha... sedan blev det hem till mig typ käka och bara chilla framför tvn en stund sedan så bakade vi lite chokladbollar :)


Sedan blev det åka till malin och åka lite häst och vagn:) och kan säga att det inte var en stor häst utan en shetlandsponny som heter Athos :P hahaha värden sötaste men envis, bits och sparkas XD hahaha! Så den blev en tur och det var as kul! haha kan säga att jag garvade mycket samtidigt som de va lite läskigt ska jag erkänna... ;) hihi.. 


Tack för en lyckad dag bästa Malin!:D <3 


Av Elin Pettersson - 19 juli 2011 12:30

Ville verkligen inte gå upp imorse var hur trött som helst men man pallade sig upp vid tio och åkte till spåret och tränade lite trots allt... 


Nu blir det käka lite lunch sedan stan med malin :) och sedan får vi se vart dagen leder:) 


 snygga tjejer !:D <3  

Av Elin Pettersson - 18 juli 2011 18:35

Igår vart det mesta dels chilla vart först ut och träna körde hårt pass så var ganska trött efter det sedan vat det åka och bada med micha elsa och malin:) På kvällen kolla vi klart på harry potter filmerna för vi bestämde oss för att kolla på sista idag :)  


Idag vaknade man av att kusinen var nere och busade ;) hih men sedan blev det iväg och handla med henne och sedan åka och kolla på harry potter :) den var grymt bra och tycker att det var den bästa harry potter filmen :) 

 


Ikväll blir det träffa malin och micha och hitta på något skosjsigt !:D 


Pusskram 

E

Av Elin Pettersson - 16 juli 2011 23:15

tänkte bara medela att jag kommer ta det lite lugnt med bloggandet för att jag kommer åka bort snart till turkiet och kommer då vara borta ett tag och kommer ej kunna blogga sedan när jag åker hem så kommer jag troligtvis åka till rättvik i några dagar sedan kommer jag hem och då åker jag på selected player internationall:) 


Så tänkte bara säga att det kommer vara dålig upptadering men kommer nog uppdatera någon gång ibland när jag känner för det skulle jag tro!:D 


längtar!:)<3  


Pusskram 

E

Av Elin Pettersson - 15 juli 2011 13:04

Hejsan igår blev det ingen uppdatering men hade inte riktigt någon lust ;) men dagen igår var iallafall lyckad först blev det hjälpa Malin storstäda sitt stall sedan blev det ner på stan en vända Malin shoppade på medans man själv gick runt där pank men köpte ett par skor iallafall :) sedan på kvällen blev det bara chili med Harry Potter maraton :)Idag har man hunnit med en vända i spåret och sedan ska man väll hitta på något med Malin och senare blir det träffa micha när hon kommer hem från Skåne :) PusskramE

Presentation


Jag heter Elin är 17 år.För övrigt är jag en väldigt glad och positiv tjej som älskar innebandy och att umgås med mina grymma vänner! Jag kommer skriva om lite allt möjligt men kommer nog bli mest innebandy!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

elinmariapettersson


Ovido - Quiz & Flashcards