Alla inlägg under augusti 2011

Av Elin Pettersson - 31 augusti 2011 21:05

"För att se framsteg måste man


slita och för att kunna slita


måste man ha ett mål"

<3  

Av Elin Pettersson - 31 augusti 2011 16:47

Nu blir det träning då!!!:D tagga tagga ! snart match herrugud vad kul, längtar verkligen! 


Idag CYKLADE jag och malin till skolan grymma! hehe Sedan vart det cykla hem med mickan<3 Har också hunnit vart och köpt en hårdisk till datorn för imorgon så måste man visst betala skatt på dem haha löjlig :P


Nu måste jag packa mina grejer för de kommer och hämtar mig kvart över:))<3 


Pusskram 

E

   

Av Elin Pettersson - 30 augusti 2011 18:11

 

Hej på er!

Nu har skolan börjat igen och känns ganska okej iallfall! Nu sitter jag här och skriver som ja inte gjort på länge sorry men har verkligen inte haft någon lust.. 

aja tror det kommer komma något inlägg någon gång ibland kanske :) 


Nu ska jag gör min svenska läxa sedan blir det gå ut och springa lite för har verkligen inget annat för mig ;) men men dagen har varit bra och jag mår bra! På lördag är det första träningsmatchen mot täby hemma! tagga tagga men nervöst :/ 

aja det är bara gå ut och ha kul! :)


Juste idag morse var man till tandregleringen också ! för min tand har åkt tillbaka så nu ska man få en sak bakom tänderna istället för bettskenan :) toppen! 


Nu måste jag göra svenska 


Pusskram

E

Av Elin Pettersson - 14 augusti 2011 22:41

Kom hem från selected internationall i fredags var grymt kul! 

Kom dit på tisdagen träffade laget fixade iordning, typ lekte lekar hahah (för att få en gemenskap i laget eller något ) Dagen efter vart det upp tidigt sedan åka till hallen och träna först ett pass i en lite hall och sedan ett till pass i stora hallen :) Sedan vart det till skolan och typ sova i två timmar xD hahha sedan begav vi oss till bosön och spela match först mot Sveriges 95 vann med 2-1 släppte inte in något mål :) sedan spelade vi mot Danmark , vann också den med 3-0:) 


Dagen efter så blev det sova ett litet tag iallafall :) Sedan åkte vi till sjöstadhallen och spelade två matcher först mot Finland där vi vann med 2-1:) fast släppte in ett mål... sedan mötte vi norge och vann med 8-1 :) 


Så då hade vi vunnit alla matchern i gruppen så nu var nästa match på fredagen mot sveriges 95 :) var väll lite nervöst för man visste att de också var grymma men visste inte riktigt hur det skulle gå.... 


Jag tyckte första perioden spelade vi bra men tappade i andra... Matchen slutade 2-1 till 95:orna släppte inte in något mål dock... 


Jag tycker att det gick okej för mig vet att jag kan bättre dock... okej jag släppte bara in ett mål på fem matcher men det var ett riktigt skit mål och jag visste till och med själv hur jag skulle gjort igentligen så det var lite surt... men men det känns som jag måste vara nöjd men min insats för att fick väll mycket beröm och det är bra men det är enklare att ge beröm än att ta emot beröm... Aja .... JAG ÄR IALLAFALL GRYMT NÖJD MED DET JAG PRESTERADE!!:D 


Så var det sagt och de är inte ofta jag säger så! ;) 

Nu ska man väll sova så man orkar morgon dagen och då ska man träffa saknade mickan!:D <3 


Pusskram 

E

"För att se framsteg måste man slita och för att kunna slita måste man ha ett mål" 

Av Elin Pettersson - 9 augusti 2011 14:47

Nu har man packat färdigt och vid fyra beger man sig mot stockholm och selected player internationall!:D ska bli grymt kul :) men lite nervös är man nog trots allt ;) hihi 


aja nu ska man fixa till sig 


Puss kram 

 

Av Elin Pettersson - 5 augusti 2011 12:19

hejsan!:D kom hem i söndags natt och har tyvär inte kunnat blogga sen dess för på måndagen åkte jag upp till rättvik och var där under classic car week!:D Men nu är jag hemma igen och igår var jag med bästa !:D var hur längesen som helst vi sågs så var kul att träffas igen!!:D Bilder från marmaris kommer när jag lagt in dem på datorn :)


Idag blir det fira mamma som fyller år!:) GRATTIS!:D hihi 

Annnars blir det väll bara chill skulle jag tro:) <3 


Pusskram 


E

Presentation


Jag heter Elin är 17 år.För övrigt är jag en väldigt glad och positiv tjej som älskar innebandy och att umgås med mina grymma vänner! Jag kommer skriva om lite allt möjligt men kommer nog bli mest innebandy!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

elinmariapettersson


Ovido - Quiz & Flashcards