Alla inlägg under april 2011

Av Elin Pettersson - 29 april 2011 23:40

idag började mälarenergicup första matchen stod jag och då blev det vinnst med 2-1 sedan andra matchen blev det förlust med 2-1 :( hoppas att vi vinner de två matcherna imorgon så vi går vidare!! tagga tagga!!!


Första matchen är 13:50 i önsta och andra 19:40 i bäckbysportcenter:) 


Nu ska vi ta det här tjejer!!:D<3


Pusskram

Av Elin Pettersson - 28 april 2011 12:16

Nu blir det kolla på streetdance på engelskalektionen!!:D  sedan undertiden så kommer alla ha engelska muntliga! sedan är det matteprov nervöst vill ha bra betyg verkligen!!!



Pusskram

E  


Av Elin Pettersson - 28 april 2011 00:36

 

you are a  big star!<3


aja nu ska man sova !!:D pluggat matte tills nu :P  Godnatt allt folk!:D

Puss kram 

E

Av Elin Pettersson - 27 april 2011 21:47

ja jag och malin åkte väll runt i två timmar :P hahha fick några mailadresser man ska skicka sitt cv till ! hoppas hoppas! 


Aja nu kollar jag på greys :) sedan ska man läsa igenom matten eftersom man har matte prov i morgon får väll hoppas på det bästa, vill inte få ig... så det blir nörda matteboken! hahah känns inte lockande... 

Mums! käkat jordgubbar ikväll märks att sommaren är påväg!!:D


Pusskram

Av Elin Pettersson - 27 april 2011 13:24

ja sorry för dålig uppdatering :) men lovet har jag inte haft tid nästan inte suttit vid datorn :P hahah  nu är man i skolan och efter ska jag och malin åka runt och kolla efter sommarjobb eftersom att jag inte fick något i  komunen!!!  måste ju få pengar i sommar annars blir man pank!!!!!! kommer inte ha råd med något :P hahah 



HOPPAS JAG FÅR NÅGOT SOMMARJOBB IALLAFALL!!!!! 

Pusskram

E  

Av Elin Pettersson - 21 april 2011 23:32

Gå in här många roliga tävlingar kul kul! hade visst vunnit 100kr på bubbleroom:P


http://se.limbino.com/c04/link/ypgupo


 

Pusskram 

E

Av Elin Pettersson - 19 april 2011 22:58

  Grym film som ni borde titta på den! jag tyckte den var grymt bra iallafall! hoppas ni också tycker det!!:D 



Pusskram 

E

:D!

Av Elin Pettersson - 19 april 2011 22:47

Ja hänt mycket idag!


Först blev det plugga en del på förmiddagen dessutom powerwalk som jag skrev om sedan efter det vart det plugga mer, sedan fixa sig ner på stan med sandra hade mysigt fikade och kolla lite i olika affärer.


Sedan blev det hem till mickan och umgås med henne :) som man inte gjort på år och dar!!! vi kollade på sunes sommar älskar den filmen<3


  hihi sedan blev det hem och nu sitter jag här kom väll hem för ungefär en 45 minuter sen  :) nu blir det kanske glo en film eller något :)


Pusskram

E

Presentation


Jag heter Elin är 17 år.För övrigt är jag en väldigt glad och positiv tjej som älskar innebandy och att umgås med mina grymma vänner! Jag kommer skriva om lite allt möjligt men kommer nog bli mest innebandy!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

elinmariapettersson


Ovido - Quiz & Flashcards