Alla inlägg under mars 2011

Av Elin Pettersson - 31 mars 2011 22:17

jaa min tumme e inte riktigt helt bra så var inte med på hela träningen idag :( tråkigt tråkigt men ska väll vila lite nu innnan sm så den blir helt bra nu!!!


Pusskram

Av Elin Pettersson - 31 mars 2011 12:57

7 DAGAR!!!

 

Av Elin Pettersson - 31 mars 2011 12:49

Ja idag var det en kort dag  skolan började åtta och sedan slutade vi 11 :) nu är jag hemma ska väll kanske plugga lite så man kommer ikapp i matten men får se... hehhe vill nog hellre göra något kul:)


Pusskram

7 DAGAR KVAR!!!:D:D:D LÄNGTAR!!!!!!!!  

Av Elin Pettersson - 30 mars 2011 23:05

 

haha kom inte på någon annan rubrik :P 


heheh men ja idag skolan och jag och sofie stannade kvar en timme och jobbade med vårat arbet vill redovisa det snart för är as nöjd med det!

sedan hem tagga för träning med länslaget gick bra för mig men tråkigt att det var loj träning men hoppas det blir bättre på fredag!:D 


Tänkte bara berätta att jag ska ta moppen till skolan imorgon kommer typ dö för det är as kallt men aja om man ska göra malin sällskap så ska man ! ;D hihi.., 

Nu ska man kanske ta och läsa lite i boken innan man ska sova 


Pusskram 

E

Av Elin Pettersson - 29 mars 2011 20:52

Ja som jag skrev innan så dömmde jag idag och tycket det gick jätte bra trodde att det skulle vara en jätte oseriös turnering men den var mer på blodigt alvar :P haha men det var kul att dömma dem iallafall och västerås skolan lidmanska kom iallafall trea!:D  och har hittat en ny förebild av dem som spelade idag också hahah !!

Fick dessutom 200kr på team sportia som jag säkert komme ha nytta av!:D hhaah 


Nu måste jag ta tag i lite plugg så ska väll stänga av datorn som hindrar en från att plugga 

 

Hoppas ni andra också haft en bra dag 


Pusskram

E

Av Elin Pettersson - 29 mars 2011 07:22

Nu ska man snart gå till bussen och åka till bombardier eftersom att idag ska jag och några kompisar dömma särskolans innebandy turnering :P de är folk från hela svergie som ska vara med :)  ska väll bli kul och hoppas man får någonting för det ;) nu måste jag packa klart väskan :)

Skriver mer ikväll om hur det gick! :D


Pusskram 

E

Av Elin Pettersson - 28 mars 2011 22:57

jaa falun vann och slog ut AIK!! grymt!

  

hoppas de går hela vägen:)

 Nu så tänkte jag ta tag i att kanske läsa lite i boken som ska vara färdig läst tills på onsdag:P haha och kanske kolla lite tv om man hinner:)


Pusskram

E

Av Elin Pettersson - 28 mars 2011 19:32

har precis kommit hem från träningen nu blir det kolla 

Falun- AIK på tv!

Heja Falun!!

Hoppaa ni också kollar!!


Pusskram

Presentation


Jag heter Elin är 17 år.För övrigt är jag en väldigt glad och positiv tjej som älskar innebandy och att umgås med mina grymma vänner! Jag kommer skriva om lite allt möjligt men kommer nog bli mest innebandy!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

elinmariapettersson


Ovido - Quiz & Flashcards