Alla inlägg under maj 2011

Av Elin Pettersson - 11 maj 2011 23:17

trött nu ska väll ta och sova men tänkte skriva lite först dagen har varit bra fick reda på att jag fick vg på mis provet sedan så har jag haft nk prov och det känndes också bra sedan hade vi mis lektion som var chill!:D 


SEdan har man bara solat och tränat lite granna helt slut i kroppen nu längesen man körde så hårt:P heheh (svagis) xD 


Pusskram 

E

snyggingar:)<3

 

Av Elin Pettersson - 10 maj 2011 17:19

ja har inte kunnat skrivit något igår för var tvungen att plugga till proven hade två prov idag ett var nationella och sedan hade jag prov i människa idrott samhäll hoppas det gick bra kändes bra iallafall :D 


Nu sitter man med nästa bok naturkunskap för att man har prov på det imorgon ja du vet inte alls hur det ska gå kan jag säga !:P  


men nu tar jag en lite paous i plugget och drar på teater i två timmar sen hem igen och ta fram böckerna igen! 

  Dagens aoutfit på bilden :P heheh 

träffade sandra idag också kul kul!:D<3<3


Pusskram 

E

Av Elin Pettersson - 8 maj 2011 23:24

 

ja såg nyss på she's the man film som jag älskar det är sjuk rolig bara bäst!!!

värd att kolla på så gör det om ni har tid!!:D:D:D


Pusskram

E

Av Elin Pettersson - 8 maj 2011 23:20

ja du har varit super duper väder hela helgen !:D har till och med fått lite färg:) glad glad! 


 helgen har beståt av köksbygge och kalas för syrran fyllde 20 grattis grattis:)<3

sedan har jag sprungit mycket skit skönt kändes att det var längesen det var :P haha men men sedan bara cillat 


.... juste plugget också :P hehhe har nationella i engelska på tisdag och prov i misen sedan nk prov på onsdagen.... pallar inte skolan just nu :P heheh 


Puss kram kommer in lite bilder imorgon tänkte jag :)


Puss kram 

E

Av Elin Pettersson - 3 maj 2011 23:22

ja idag blev det skola till kanske kvart i elva sedan blev det vara på stan med malin riktigt trevligt hitta en bikini och en tröja!:D trevlig eftermiddag med malin :) sedan efter det var det teater :) 


riktigt bra dag :) bilder på grejerna jag köpte kommer:)


 

Jag och sandra har föresten skaffat en blogg som vi båda ska skriva på hoppas ni vill kolla in!:D

http://amiciaeterni.blogg.se/?tmp=03232852


Pusskram 

E

Av Elin Pettersson - 1 maj 2011 22:00

ja du denna helg har beståt av innebandy!!:D i gruppspelet vann vi 3 förlorade en men blev ändå gruppsegrare sedan så i kvarten vann vi med 3-0 tror jag sedan semin 3-0 och sedan vann vi finalen med 3-1:)

ALLA VAR SKIT GRYMMA!! OCH DET VAR AS KUL!!

     

Pusskram 

E

Presentation


Jag heter Elin är 17 år.För övrigt är jag en väldigt glad och positiv tjej som älskar innebandy och att umgås med mina grymma vänner! Jag kommer skriva om lite allt möjligt men kommer nog bli mest innebandy!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

elinmariapettersson


Ovido - Quiz & Flashcards